top of page

Co je to láska?

V posledních dvou dnech jsem fakt musela dohánět školu. Laurie byla ve středu ráno celá zpruzená. Šla se mnou sice na snídani, ale po ní zamířila přímo na pokoj, tam obsadila stoleček a celá se zavalila knížkami. Dokonce mi ani nepřipomněla úkol na lektvary, který se musel toho dne odevzdávat, a místo toho začala mluvit o eseji na formule, která se odevzdávala ve čtvrtek. Jako ve výsledku je to dobře, protože o úkolu na lektvary jsem věděla, zatímco formule se mi vykouřily z hlavy; přesto to ale bylo zvláštní, protože běžně je s ní sranda a to ráno na mě měla očividně nějakou pifku.


Každopádně jsem napsala jak úkol na lektvary, tak i jednu esej, a později i tu esej na formule (Laurie mi vysvětlila rozdíl mezi těmi dvěma zvukovými kouzly, co jsme se minule učily, takže to bylo snadné).

Pak jsme šly na astronomii, která ale byla zrušená, takže roli profesora Aquarina plnohodnotně zastoupila Vianna. Byla to zábava! Potom jsme všechny - s Laurie, Aurorou a Viannou - zamířily do třetího patra na gauče, kde mi chtěly povídat, jenže tam už bylo obsazeno Nathanem a Yvi. To holky očividně zaskočilo, protože si myslely, že na to místo chodí jen ony. Každopádně, řekly mi, že v úterý během zrušené hodiny přeměňování (já u toho nebyla, protože jsem šla hned psát esej pro profesůrka, když bylo jasné, že hodina nebude) jim Natalie vyhrožovala, že jim někdo dá na budku. Není jasné, kdo přesně by to měl být a proč, má to asi co do činění s těmi jejich čapkami, které uznávám, že jsou trošku nevzhledné, ale že by to byl důvod někoho zbít? To těžko. Možná je do toho nějak zapletená i Elena, která tam prý pak nějak přišla a ječela, nevím, moc jsem se nechytala v tom, co říkaly, ale očividně je to opravdu trápilo. Nakonec došly k závěru, že Natalie miluje Isaaca, a že se bojí, že jí ho holky přeberou. Což je blbost, protože se ani jedné z nich ani trochu nelíbí.


Potom byla hodina lektvarů, která šla dobře, až na to, že se profesor Hatfield zřejmě blbě vyspal, protože byl protivný na Mayu kvůli tomu, že si vyndavala přísady z krabičky, zatímco on mluvil, což ničemu nevadilo a fakt to nedávalo ŽÁDNÝ smysl.


Večer jsme měli štěbetací kroužek s holkama (Viannou, Cornelií, Laurie a Aurorou) u nich na pokoji, později se přidala i Kate, která přinesla bonbóny. Povídaly jsme si hlavně o třeťácích, kteří na nás pořád sotva promluví. Maxwell nás má očividně dost, i když nevím proč, protože s ním vůbec nemluvíme. Shodly jsme se, že Barry je fajn, a možná i Stuart, což nevím jistě, protože si nepamatuju, že bych s ním někdy mluvila. Prý je ale ukecanější než ostatní (ne že by na to byla laťka nějak vysoko). Rozhodly jsme se taky, že všem čtyřem třeťákům pošleme valentýnky, což holky udělaly a já později poslala sama další, protože jsem spala, když dávaly dohromady ty svoje. Večer jsme taky měly hluboký rozhovor s Laurie o lásce. Aurora totiž byla u profesůrka v kabinetu! Trochu jsem žárlila. Laurie nějak mluvila o dotýkání se s lidmi, které člověk miluje, a že to dělají i zvířata. Bylo to celkem nechutné, protože já na nikoho sahat nechci, tím míň na nějakýho kluka, rozhodně ne v blízké době. Ve skutečnosti si nemyslím, že kdy v životě budu chtít něco takovýho dělat, je to prostě... fuj.

A pak tradá, nastal Valentýn! Rozeslaly jsme kartičky, měly hodinu formulí, kde jsme se naučily důležitá kouzla (díky tomu jsem večer byla schopná vykouzlit odzbrojovací kouzlo!), a taky byla hodina létání, která by byla tentokrát fakt nudná, kdyby byla s kýmkoliv jiným, než s profesůrkem, který si na sebe vzal moc pěkný fialový oblek a v zásadě byl prostě ještě úžasnější než jindy. Po škole jsme šly taky pod jeho dozorem střílet amorky, a dostala jsem od něj za odměnu jednoho plyšového! Je sladký.


Večer byl taky kouzelný! Ve Velké síni bylo kluziště, a tak jsme bruslily s hudbou. No... ve skutečnosti to tak úplně nebylo, protože Vianna není zrovna královna krasobruslení, a tak jsem většinu času strávila tím, že jsem ji vodila za ruku, aby si taky trochu čas na ledě užila. Potom přišel Zach Taylor! Je na ledě fakt dobrej a okouzlující, a okouzlující byl i ve chvíli, kdy Vianna zkusila svoje štěstí sama a plnou silou do něj vrazila, o čemž jsem přesvědčená, že udělala schválně a nikdy jí to nezapomenu! Každopádně, potom jsme si s ním chvilku povídali; holky mluvily o divadlu a muzikálech a o tom, jak by chtěli nacvičit muzikál v divadelním klubu. Pořád nevím, jestli bych tam měla chodit, protože na jednu stranu chci trávit co nejvíce času je možné s Taylorem, a na druhou stranu jsem na pódiu jak prkno.


Jo a taky tam byla taková ta holka z Nebelvíru, nevím, jak se jmenuje, znám ji jen od pohledu, je o pár let starší, a bruslila fakt blízko od profesůrka a dokonce si myslím, že s ním trochu flirtovala! Bylo to nechutný, ale on to bral a povídal si s ní a byl na ní hodnej, i když ona byla očividně tak nezdvořilá! On je nejlepší, ale byla bych radši, kdyby se kolem něj tak blízko nemotaly jiné holky! I přestože podle všeho nerozumim lásce a nechci na nikoho šahat.



Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Zimní lenost

bottom of page