top of page

Miluju Bradavice, nesnáším školu!

Některá rána, jako je třeba tohle, se budím hodně brzo, když slunko ještě vychází. Obloha je pestře barevná: žlutá, oranžová, modrá, místy i fialová - všechno naráz - a v některých oknech hradu se svítí. Je to ohromující. Kvůli tomu jsem se první den domáhala postele u okna. Protože když se každé ráno posadím na posteli, tahle nádhera je to první, co vidím, z okna hradní věže.


Všechno se zlepšilo. Nejdřív sem musím napsat o Ryanovi. Ryan se strašně změnil, je to divný. Směje se, mává, vtipkuje s námi. Jako jo, sice mi minule nabarvil vlasy na modro, ale to byl jenom takový nevinný žertík. Trochu mě to celé děsí, ale na druhou stranu bych s ním raději byla zadobře, než abych měla na hradě nepřítele. Uvidíme. Možná už mu došlo, že se choval jako bezmozek. Dobře pro nás!


Nathan a Yvi spolu NEchodí. Co to, k čertu! Řekl mi to v pondělí, když mě pozval během snídaně k mrzimorskému stolu a povídali jsme si. Říkal mi nějaké věci o sobě, Yvi a Mie (která ho hodila do jezera. Jo. Mia!). Taky mi řekl, ať to nikomu neříkám, ale já si prostě nemohla pomoct. Dohadovaly jsme se s Abby o tom, jestli spolu ti dva chodí, od prvního dne v Děravém kotli. Musela jsem jí to říct. No a bylo by divný říct tajemství Abby, ale neříct ho Laurie, která je naše kamarádka a všude je s námi. Jsem kvůli tomu špatný člověk? Možná třeba ne, protože jsem se ujistila, že ONY už to fakt nikomu dalšímu neřeknou?

Jo, a taky jsem potkala Barryho (je ve třeťáku) a ten mi dokonce vyčaroval hrozně dobrou vodu! Byl milý. Pak jsem se ještě zkamarádila s Aurorou. Ukázala mi tajnou chodbu, která vede z šestého patra do sklepení, a já zjistila, že tam za závěsem začíná ještě jedna chodbička, která taky vede do sklepení. Šly jsme tam a bylo to děsivější než peklo, ale taky celkem vzrušující. Všude byla brnění pokrytá pavučinami, fuj. Pak jsme našly nějaké dveře a docela jsme se bály je otevřít, ale nakonec jsme se odhodlaly, a... byly tam jen koupelny! KLUČIČÍ koupelny! Vyběhly jsme odtamtud a nemohly se přestat smát. Naproti byly i holčičí koupelny. Ty klučičí byly celé do žluta a holčičí zase do zelena, a tak si Aurora myslela, že by mohly být pro Zmijozel a Mrzimor, protože obě tyhle koleje sídlí ve sklepení. Ale mně to moc nedává smysl, protože kam by chodily holky z Mrzimoru a kluci ze Zmijozelu? Na druhé straně by to vysvětlovalo, kde se potkal Nathan s Yvi, protože oba by mohli chodit na tyhle záchody!


Pak jsme taky měli zase nějaké hodiny. S Laurie a Aurorou jsme se dokonce naučily přeměnit jablko na banán a zpátky! Popravdě, zpočátku jsem dovedla udělat jenom fakt dlouhý jablko a divnej banán ve tvaru jablka. Bylo to fakt vtipný. Zkusila jsem ten divný banán dokonce ochutnat. Ale chutnal tak jako normální banán, jen byl trošku křupavější. Sranda!


Musím psát strašně moc esejí. Nechce se mi, ale zas chci získat body pro Havraspár, aby vyhrál. Zatím prohráváme. Kate dokonce udělala takovou malou soutěž o to, kdo získá nejvíc bodů, ale kolejní ředitelka to zatrhla. Škoda. I tak chci svojí koleji pomoct.



Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Zimní lenost

bottom of page