top of page

Unavená ze všeho dramatu

Kde mám začít, když jsem nepsala do deníku celé týdny? Jsem z toho všeho tak otrávená, že ani nechci o všem psát. Chce se mi napsat jenom o tom, co se stalo zrovna včera. Tak já to všechno předtím jenom rychle shrnu.


Laurie a Maxwell spolu chodí. Kate a Alastair asi taky. Alastair s námi jednou hrál flašku a dal jí pusu do vlasů místo na pusu. Měla jsem hrozný konflikt s Adaline, takovou starší holkou ze Zmijozelu, když jsme na farmě obě pracovaly v kuchyni. Usmířily jsme se sice, ale i tak si myslím že je to povýšená a nabubřelá nána. Nathan říkal, že taková dřív nebyla, ale ani on s ní teď není schopný rozumně mluvit, a to jsem si myslela, že Nathan vyjde tak nějak s každým. Možná, že má jenom nějaké problémy a je jinak v pohodě, ale hluboce o tom pochybuju. I tak s ní ale mluvím normálně, protože si ze své brigády na farmě nechci udělat peklo, a nechci být ta, která vyvolává hádky, když to není nutné. Po tomhle všem jsem byla dlouho doma, bylo to super všechno, s mámou a všemi dalšími v Colchesteru.

Uff, takže to by bylo jen tak pro začátek. A teď k tomuhle víkendu. Ve Visánku byly v pátek a v sobotu Středověké slavnosti. Všichni lidi z Havraspáru (snad kromě Abby) tam byli, a dobře jsme se bavili! Vyrobila jsem si svůj vlastní dřevěný meč, střílela jsem z luku, koupila jsem si pěknou koženou tašku, a taky jsem viděla kejklíře dělat suprový triky s ohněm. Max mi dal rozkošnou korunku, i když jsem mu opakovaně řekla, že ji nechci nosit; ale bylo to hezké gesto, jako že jsem součástí skupiny. Taky jsme vyráběly panenky z kukuřičných listů. Tu svou jsem pojmenovala Rowena a namalovala jí dlouhé královsky modré šaty. Aurořin panáček vypadá trochu jako Lysander a má modré kalhoty.


Blbly jsme s těmi panenkami po slavnostech v Děravém kotli, protože prostě, je to zábava, ne? Byli tam ale i všichni ostatní (kromě Lysandera, Cornelie a Barryho) a zaslechla jsem Maxwella, jak má takové blbé poznámky. Tedy ve skutečnosti jsem úplně přesně neslyšela, co říkal on, ale vím, že Laurie mu nějak oponovala a říkala, že je to úplně normální a že lidi jsou prostě různí. Díval se na nás tak divně a bylo to TAK ztrapňující. Jsem už moc stará na to hrát si s panenkami? Ani jsme je přitom neoblíkaly, jen jsme s nimi mluvily a hrály si, což není TAK dětinské, jak se tvářil, ne?! Stu se nás pokusil rozveselit tím, že začal řešit jména těch panenek, ale bylo to prostě celý divný, tak jsme se rozhodly s Aurorou zdrhnout a hrát si s panenkami venku na balkoně.

A to bylo SUPER! Princezna Rowena a rytíř Lysander se potkali a on ji vzal do svého hradu na svém bílém koni, aby tam mohla být na bále, na němž si on musel vybrat manželku. Ale nakonec ji požádal o ruku ještě před tím bálem, takže museli zase jet na koni k ní na zámek, požádat o svolení její přísné rodiče. Tuhle část už jsme si ale nechaly na příště, a vrátily se zpátky do Kotle, kde byla Vianna, Stu (tihle dva spolu mimochodem podle mě něco mají), Maxwell a Laurie.


Aurora navrhla, že budeme hrát flašku, protože, buďme k sobě upřímní, všichni tam byli strašně nudní, že se nám z toho chtělo s Aurorou brečet! Obzvlášť poté, jak dobře jsme se spolu bavily. Tak jsme hráli flašku.


Musela jsem dát Maxwellovi úkol, a jaký, to bylo samozřejmě jasné: řekla jsem mu, že si má chviličku hrát s panenkami. Nebylo to nic super ponižujícího, byla to běžná zábava. Myslím si dokonce, že to byl jeden z těch lepších úkolů, co lidi dostávají při flašce, což je hra, která je doslova VYTVOŘENÁ pro to, aby donutila lidi dělat divný věci. Nemyslím si, že to bylo nějak útočný. Neměla jsem k tomu žádné zlé poznámky nebo tak. Já nevím, bylo to fakt tak špatné? Nemyslím si to, myslím, že to byla prostě sranda.


On to ale nevzal dobře. Ve skutečnosti, myslím si, že se z toho úplně pomátnul. A protože je ve všeobecnosti ubohý člověk, rozhodl se, že bude s panenkami hrát, jako že já jsem ta holčičí, Aurořin klučičí panák "mně" říkal, že jsem otravná, arogantní a vůbec špatná. Vysmíval se mi a byl tak spokojený z toho svého takzvaného vítězství nade mnou. Ale já se ani nesnažila vyhrát! Já si jen chtěla hrát s panenkami s Aurorou, a on prostě... Nevim. Všichni lidi se na nás dívali a já nebyla schopná mu ani nic říct. Jen jsem zablábolila něco o tom, že musí být nešťastný. Hrozně se mi chtělo brečet. Byla jsem tak ponížená před všemi svými kamarády! Ale přišlo mi, že kdybych utekla, udělala bych si to ještě horší. Maxwell by fakt mohl napsat knihu o tom, jak někomu zničit perfektní den.

Aurora mu na to něco opáčila, jako že to od něj bylo hnusný. A Laurie? Laurie tam jen seděla, vedle něj, naprosto do něj zblázněná. Říkám si, že teprve když jsi dole, tak zjistíš, kdo jsou tví skuteční přátelé. A Laurie si vybrala jeho, toho kluka, kterej mi zrovna podrazil nohy, nade mnou. Laurie není skutečná kamarádka. Všichni ostatní lidi, včetně Stua, který byl ke mně až sladký, se ke mně chovali lépe než Laurie. Ani na mě nepromluvila. Nevím, co jsem udělala špatně. Možná nic? Možná Laurie je ta špatná?


Po té Maxwellově podlosti dostal Stu za úkol říct, co si myslí o ostatních lidech, kteří hrají, a řekl fakt hezké věci o mně a ne tak moc hezké věci o Maxwellovi. Stu je Maxův nejlepší kamarád, a přesto byl schopný mu něco říct, když se choval uboze. Laurie si myslí, že s ním chodí, protože jí jednou řekl, že není úplně ošklivá, a nechal ji asi, aby mu vyčistila boty, nebo nevím, a tak je ona ochotná kvůli němu zradit mě, svou nejlepší kamarádku. Tak kdo je z nich lepší? Kdo je rytíř, Stu nebo Laurie? Myslím, že všichni známe odpověď.


Pak mi ale už úplně ruply nervy a řekla jsem Maxwellovi od plic, co si myslím. Že se mi ta korunka nelíbila, že mi jí dal jen proto, aby si mě mohl dobírat, ze škodolibosti, aby se mi mohl vysmívat, že mi není dobře, když ji musím nosit na hlavě. Brečela jsem a klepala jsem se a nepamatuju si přesně, jak jsem to všechno řekla, protože jsem byla tak mimo, prostě jsem nemohla vystát fakt, že sedím u jednoho stolu s někým TAK podlým! Pak jsem po něm vrhla tu korunku přes stůl a utekla, protože jsem prostě už nemohla, hrozně to bolelo. Chtěla jsem prostě neexistovat.

Vianna a Aurora za mnou došly do koupelny, kde už jsem se naprosto rozložila. Stu taky přišel. Hádej, kdo nepřišel? Hádej, koho moje trápení snad nemohlo zajímat míň? Jo. Laurie. O pár minut později mě poslali spát, a Stu se mě zeptal, jestli jsem na pokoji s holkama, načež já odpověděla, že ne, že jsem v pokoji s jeho holkou. A v tom momentě se objevila, naštvaná, že jsem ji nazvala "jeho holkou", připomínajíc mi, že má i svoje jméno. Takhle tam nakráčela, zase si hrajíc na oběť. Jo, Laurie byla určitě ta nejvíc poškozená v celé té situaci. Chudinka Laurie, která si nemohla vybrat mezi svou nejlepší kamarádkou a svým pitomým "klukem". Každej by měl jí litovat, jasně.


Nemohla jsem spát, tak jsem se zachumlala do svetru a šla se podívat do Kotle, jestli tam Maxwell pořád je. Popravdě jsem doufala, že bych ho tam mohla vidět, možná že by byl aspoň trochu zaražený z toho, co jsem mu řekla. Ale ne, zřejmě někde v klídečku spal (protože monstra jako on nemají žádné svědomí). A Laurie tam seděla a snažila se udělat celou tu situaci o ní, zatímco Stu jí to trochu vyčítal a Vianna ji posílala za mnou, aby mě utěšila. Laurie řekla něco, co asi nikdy nezapomenu - že bychom měli být oba dost chytří na to, abychom se nad sebou zamysleli. Pardon? Co jsem udělala špatně? Šikanoval mě před mými kamarády a ona říká tohle? Bože, myslím, že se budu v září muset sestěhovat s novými prvačkami, protože nemůžu být s takovou osobou na pokoji. Pak šla Laurie spát na farmu, aby mě nemusela vidět.


Nevím. Asi jsem hrozná osoba, protože mě nemají rádi. Ale na druhou stranu, ostatní kamarádi byli na mojí straně. Takže nevím. Nechci nikoho vidět, nikoho slyšet; jediné, co chci, je vyrazit Maxovi a Laurie zuby. Celou noc jsem brečela a připadám si zoufale. Asi si prostě nezasloužím mít kamarády.


Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page